Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzün Erasmus+ Okul Eğitimi Akreditasyonu Dijitalizm ve Sınıftaki Yansımaları isimli projemiz kapsamında okulumuzda;
6. Sınıflarda 40 öğrenciye Canva eğitimi verildi. Eğitim sonrası öğrenciler Matematik Dersine Verimli Çalışma Yöntemleri konulu Doğru Çalış,Fark Yarat! sloganıyla bilgi görseli hazırladı. Çıktılar okul panosunda sergilendi. Öğrencilerimiz çok hızlı öğrenerek uyguladı ve bu etkinlik ile verimli çalışma üzerine farkındalık geliştirdiler.
8B sınıfında Powtoon ile 1. Dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusu ile ilgili animasyon hazırlandı ve izlendi.
Ayrıca Sayılar konusu ile ilgili Powtoon ile yapılan hazır içerik izletildi. Öğrencilerden konuya katkısı ile ilgili geri dönüt istendi. Öğrencilerin tepkisinin olumlu olduğu görüldü.
8A,8C ve 8E sınıfı öğrencilerine Pisagor Teoremi konusunu öğretmek için tersyüz eğitim yöntemi kullanıldı.Bu yöntemle öğrenciler ders materyalini evde kendi hızlarında izleyerek öğrendiler ve sınıf içi zamanı daha çok uygulamalı etkinlikler ve problemlerle geçirdiler.Öğrenciler, evde çevrimiçi videolar aracılığı ile Pisagor teoremini öğrendiler ve sınıf içinde öğrendiklerini pekiştiren interaktif etkinlikler gerçekleştirdiler.Bu süreç öğrencilerin konuyu daha derinlemesine anlamalarını sağladı ve sınıf içindeki etkileşim ve işbirliğini sağladı.Öğrenciler ders materyallerine istedikleri zaman geri dönüp tekrar edebilme imkanı sayesinde kendi öğrenme süreçlerini daha etkin bir şekilde yönetebildiler. Tersyüz eğitim yöntemiyle yapılan öğretim sonunda öğrencilerin matematik başarılarında ve motivasyonunda belirgin bir artış gözlemlendi. Ayrıca öğrencilerden alınan geri bildirimler bu yöntemin öğrenme sürecini daha etkili ve verimli hale getirdiğini gösterdi. Bu bağlamda tersyüz eğitim yöntemi matematik öğretiminde yönteminde yenilikçi ve etkili bir yaklaşım olarak değerlendirildi.
meb_iys_dosyalar/06/19/122006/dosyalar/2024_06/26130137_whatsappvideo20240626at12.13.53.mp4
meb_iys_dosyalar/06/19/122006/dosyalar/2024_06/26125959_whatsappvideo20240626at12.13.51.mp4